2011. január 10., hétfő

Az idei év első bejegyzése

Boldog januárt mindenkinek!Mivel a BUÉK-ről már lemaradtam.Új év,új kezdett.A tavalyi év nagyon nehezen indult,s nem is mondanám a legjobb évünknek,de szépen zárult.Igazán meghitt békés karácsonyunk lett.Lehet belőle töltekezni az új kezdetekre.
S mindjárt a legújabb nyaklánc.Türkizzel,és üveggyönggyel.A gyönggyel még tavaly télen ajándékoztam meg magam, amikor kirándultunk. Amikor elutazunk ilyesmiket szeretek elhozni.Egy szép követ,vagy finom fonalat amiből még később valami szépet varázsolhatok, s miközben dolgozom vele addig előjönnek az emlékek.Így csak valami különlegesség születhet.
Szerintem olyan szép ez az üveg,hogy hagytam hadd érvényesüljön.Nem variáltam.Hadd tegye csak a dolgát, s vonzza magára a tekinteteket.
turquise and glass

8 megjegyzés:

Kőrösi Mercédesz írta...

Valóban gyönyörű!! A türkizért meg odavagyok:)

krisz írta...

Köszöm Merci!
Én is nagyon szeretem a türkizt,talán mert sokáig a kék volt az egyetlen kedvenc színem.

KisMesterek írta...

Már megint nagyon nagy érzékkel válogattál!!

krisz írta...

Köszi Kriszta!Te mindig olyan szépeket irsz!

Jandó írta...

Hú, gyönyörűek. Még magamon is el tudnám képzelni, pedig az elég ritka. :)

krisz írta...

Köszönöm Jandó!Biztosan azért is tetszik,mert olyan zöldes.Meg tényleg nagyon egyszerű.

BorsheCraft írta...

de jó, hogy ide kukkantottam! ez tényleg nagyon szép! ezek a kékek és zöldek ... lehet, hogy én is a kék korszakomba léptem? irtóra tetszik! olyan megnyugtatóan egyszerű : ))
egyébként olyan krisz-es, vagyis arikhan-os : ))

krisz írta...

Nem tudom te hogy vagy vele,de nekem nagyon olyan nyári vizpart hangulatom van.Igy tél közepén hogyan is lehetne másképp?!Ezért a sok kék,kékes-zöld.A lányoknak most készül egy piros-kék-fehér matróz szett.S gondolkodom valami hasonló karkötőn is.