2010. május 3., hétfő

A nyárról emlékezem....

Igaz hogy egész hétvégén esett. Sőt, nem csak az eső,de a HÓ!!!! is,. Én már nagyon várom a nyarat! Az igazit, amikor lemehetünk a tóhoz, esténként sokáig kinn ülhetünk, mert nem csak meleg van, de sokára is sötétedik.Talán ezért is ugrott be a tenger ahogyan ezeket a nagy kerek láva köveket megláttam. Nem is volt kérdés,hogy mi lesz belőlük. A szinük miatt annyira adta magát a téma. Nekem nagyon "tengerszinüek". A szögletes üveggyöngyök pedig a parton talált hullám- csiszolta üvegekre emlékeztetnek. Így talált egymásra a láva, a kő, a gyöngy, és az ezüst. 

14 megjegyzés:

BorsheCraft írta...

HaHÓ!?? : ))) Működik : )
Nekem a lávaköves tetszik, irtó jó a textúrája. : )
Lenyűgözve figyelem, mennyire otthonosan mozogsz a mindenféle kristályok és ásványok világában : )

krisz írta...

Köszönöm Borsheka!
És azt is még egyszer,hogy szóltál!Azért mutogatom a képeket,mert kiváncsi vagyok a visszajelzésekre.Az épitő kritikákból sokat lehet tanulni.
Hogy úgy-ahogy eligazodok az ásványok között az "szakamai ártalom".Amióta fűzögetek azóta ragadt rám.Igaz mindig is szerettem őket.

Tündrüs (Jákóiné Klárik Tünde) írta...

Valóban nagyon jópofák ezek a lávakövek, főleg színesben. Szép láncot alkottál belőlük.

Piroseper írta...

Hűű de fura, hogy esett a hó májusban! (Kanadában biztos megszokott - bár nem tudom -, de nekem furcsa)
A nyakláncnak pedig nagyon tetszenek a színei! :)

krisz írta...

Köszönöm Tündrüs!Én is érdekesnek találtam őket.
Piroseper,nekem is furcsa!De azt kell hogy mondjam,ez amióta itt vagyunk még minden éveben igy volt.Nézzük a jó oldalát!:A behavazott tulipánok annyira szépségesek!

Piroseper írta...

Hűűű, igazi élmény lehet. :) Még nem láttam behavazott tulipánt. (vagy legalábbis nem emlékszem) Itt Pesten hirtelen lecsapó, erős záporokról tudok beszámolni, néha menydörgéssel. Éppen tegnap este jutott eszembe, hogy milyen régen hallottam mennydörgést. :)

juditsd írta...

nagyon szepek, szeretem ezeket a szineket!

krisz írta...

Köszönöm Juditsd,én is szeretem ezeket a szinket.

KisMesterek írta...

Milyen jók ezek a kövek, megtapiznám szívesen.

krisz írta...

Olyan jó simák!Nagyon jó érzés simogatni őket.

"Maminka" írta...

Ez nagyon szép!!!
Olyan jó, hogy rám találtál, mert így én is megtalálhattalak:-)

krisz írta...

Köszönöm Maminka!

BorsheCraft írta...

még mindig tetszik, így harmadjára is : ))

krisz írta...

Igen ez van fenn a Facbookon is.